maandag 31 augustus 2015

Zoë stopt

Heeii meiden,

waarschijnlijk hebben jullie het al zien aankomen of dachten jullie zelfs al dat ze was gestopt, maar Zoë gaat officieel stoppen. We hebben dit samen besproken. De reden hiervoor is dat Zoë al een hele tijd niets online heeft gezet, dit kwam doordat ze er na een tijdje achterkwam dat ze het toch niet zo leuk vind om te schrijven, maar ze had het ook druk met andere dingen. Ik vind het jammer maar ik denk dat het zo wel beter is!
Maarr... wees niet getreurd, want Zoë heeft namelijk samen met een vriendin een youtube kanaal aangemaakt. Er staat een filmpje op en ik wil aan iedereen vragen die dit leest om even een kijkje te nemen op haar kanaal!(Klik hier voor haar kanaal.)
Voor Zoë als ze dit leest: Ik hoop dat je het heel ver gaat schoppen Zoë, het eerste filmpje is al super dus waarschijnlijk de komende filmpjes ook! Ik wens je poepie veel plezier met Fleur!!<3<3

Nou dit was even een bericht tussendoor. Ik hoop niet dat jullie aan het janken zijn op je kamer omdat een van ons stopt, maar als dat wel zo is of je hebt nog andere vragen stuur deze dan naar 4beautymoments@gmail.com

-XXX- Donna
PS: Het youtube kanaal van Zoë heeft ook een Instagram account, dus volg ze!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten