maandag 7 september 2015

#doelenstellen

Hi all,

vanmorgen kwam ik op een heel leuk idee(voor mij, ik hoop ook voor jullie;)). ik heb nu een doel voor ogen, en dat is een maand lang minimaal 3 artikelen per week plaatsen. Dit ga ik nu dus proberen, en als ik dat doel heb behaald neem ik weer een nieuw doel voor ogen! Ik hou ze simpel, want als ze te moeilijk worden gaat het nooit lukken(Ik zit nog op school, en dat gaat wel voor bij mij!). Je mag me gerust na doen, met dit soort van zelfbedachte iets, maar als je het bijhoud op een blog, zou ik het leuk vinden dat je zegt dat je dit van mij hebt overgenomen! Je hoeft natuurlijk niet perse een blog te hebben om dit te doen, het is ook gewoon leuk voor in het dagelijks leven denk ik!
Iedereen die deze 'tag'ook doet, veel succes!
PS: Mijn eerste doel is dus om een maand lang elke week minimaal 3 artikelen te plaatsen.

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten