dinsdag 8 september 2015

2 ééndelige verhalen

Hi all,

gisteravond kon ik niet slapen, dus heb ik 2 verhaaltjes geschreven. Het tweede verhaal is een beetje aan de sombere kant, maar ik ben totaal niet somber hoor! Om het te bewijzen heb ik ook een ander heel vrolijk en dom verhaaltje geschreven. Ik ben ook bezig met een verhaal met meerdere delen, dus als jullie die ook willen lezen moet je dat even in de reacties achterlaten!

Verhaal 1: #UnicornLina

OMG, ik word opgegeten... door een egel! Als ik niet snel hulp krijg, zal ik veranderen in een levende brownie! Dan komt er iets in me op *ping*, ik moet mijn unicorn roepen. Unicorn Lina zal me helpen. "Unicorn Lina, ik heb je hulp nodig!" roep ik. In de verte hoor ik haar roepen: "Unicorn Lina to the rescue!" Na een paar seconden staat ze naast me. Ze kijkt de egel boos aan met haar regenboog ogen en niest dan haar glitterspuug over de egel. De egel vliegt een paar seconden lang door de lucht en komt uiteindelijk hard neer. Snel spring ik op de rug van Unicorn Lina en samen vliegen we naar Lollipopland. Daar eten we snoepjes tot we buikpijn hebben. Phfiew, net aan gered van de levende brownie.

Verhaal 2: At the last moment

Het is pauze. Ugh, ik kan het niet meer, ik wil het niet meer. Maar gelukkig ga mezelf van deze lijden verlossen. Vanmiddag, na school, pleeg ik zelfmoord. Ik heb al een afscheidsbriefje gemaakt voor mijn familie. Het enige wat me zou kunnen tegenhouden, is dat er binnen nu en een paar uur nog iemand in mijn leven komt die me kan tegenhouden. Maar de kans dat dat gebeurt, is net zo groot als de kans dat een muis van een olifant wint. 
Ik weet trouwens niet hoe ik 'het' ga doen. Zal ik voor de trein springen? mezelf verdinken? of toch een mes in mijn hart steken. "uhum," ik word onderbroken uit mijn gedachten "Zou ik naast je mogen zitten?" De jongen kijkt me vragend aan. Mijn mond valt open en na een paar seconden begin ik voorzichtig ja te knikken.
Volgensmij heeft de muis zojuist van de olifant gewonnen.

Dit waren mijn ééndelige verhalen. De eerste is om je even op te vrolijken en de tweede vind ik een best mooi einde hebben. Laat jullie mening achter in de reacties! En laat ook even achter of ik een lang verhaal in delen moet gaan plaatsen!

-XXX- Donna



1 opmerking :