woensdag 16 september 2015

Kleine Kruidvat shoplog

Hi all,

gisteren ben ik weer even bij de Kruidvat geweest en natuurlijk heb ik daar weer wat dingen gekocht. Alles wat ik heb gekocht heeft korting dus als jullie snel gaan kunnen jullie de korting misschien ook nog wel meepakken.
Ik ga trouwens niet meer zeggen wat ik zo mooi vind aan iets, want ik vind het allemaal mooi, anders had ik het niet gekocht;).

Van Andrélon hadden ze een 2+2 actie, wat mooi uitkwam, want ik had 2 dingen nodig en ik mocht dus 2 extra producten uitzoeken.

Het eerste product wat ik nodig had was deze heat protect spray. Deze kostte €4,99

Het andere wat ik nodig had was droogshampoo. Ik heb gekozen voor Verrassend volume. Dit kostte €4,89

Dit is één van de 2 dingen die gratis mocht uitkiezen en ik heb gekozen voor Get the volume föhnspray. Normaal kost dit €4,99

Ook heb ik gekozen voor een crème. Weer voor Verrassend volume. Veel volume producten maar ik heb zoals jullie nu denk ik wel achter zijn weinig volume in mijn haar. Ik heb het al geprobeerd in de puntjes van mijn haar en mijn haar leek echt heel dik dus het helpt zeker! Normaal kost dit €2,79

Ik heb ook even bij de nagellak gekeken. Deze waren 1+1 gratis. Ik heb vooral herfstkleuren gekocht, want, tja, die komt er weer aan. En ik had niet heel veel herfstkleuren.

Als eerste heb ik deze zwarte nagellak. Want, gek genoeg, had ik helemaal geen zwarte nagellak, en dat is eigenlijk wel handig voor nail-art. Deze kost €2,99


Ook heb ik deze kleur donkerblauw. En hij is nog best fel vind ik zelf! Ik denk dat ik deze nog veel ga dragen. Deze kost €1,89


Van Essence heb ik ook deze hele mooie nude-kleur gekocht. Het was echt liefde op het eerste gezicht! Deze kost €1,69

Als laatste heb ik van Maybelline deze groene kleur. Ik ben er echt heel benieuwd naar! Hij kost €3,79

Ik koop niet vaak zomaar chocola, maar ik had er even zoveel behoefte aan! Omdat ik het niet vaak eet mag ik het van mijzelf wel eens gewoon kopen, zolang het maar geen gewoonte word! Hij kost (Zoals je kunt zien) €0,69

Dit waren dan alweer mijn geshopte dingen van de Kruidvat.

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten