maandag 14 september 2015

Fashionista trend scrapbook #9


Hi all,

een paar weken geleden kwam de Fashionista weer binnen. Sorry dat hij zo laat is maar omdat ik de trend van deze keer niet zo leuk als anders vind had ik ook gelijk minder zin om erover te schrijven. Ik vond dat ik mij aan mijn woord moest houden dus met iets minder plezier als normaal is hier mijn mening over de trend die deze maand in het Fashionista trend scrapbook staat.

De trend van deze maand zijn beertjes. En zoals ik al zei, ik vind dit de minst leuke trend tot nu toe. Waarom? Ik zou zelf niet goed weten hoe ik het moet combineren en ik vind het er toch een beetje kinderachtig uitzien. Dit is mijn mening, dus als jij de trend wel leuk vind laat je dan alsjeblieft niet beïnvloeden door mij.

Natuurlijk laat ik zoals altijd zien wat ik zou kopen van deze bladzijde en deze keer is dat maar 1 ding. Dit hoesje vind ik wel echt super schattig, hij is alleen een beetje aan de dure kant, hopelijk kom ik hem een keer in de sale tegen, of bij de 3 dwaze dagen van de Bijenkorf zou hij er ook nog wel kunnen zijn...

Verder wil ik even zeggen dat ik deze outfit wel superleuk gecombineerd vind, jammer dat er niet bij staat waar deze trui te koop is.

Dit was mijn mening weer voor deze maand. Ik weet dat er geen mening kwam over nummer 8 en ik weet ook niet of ik deze heb gezien. Volgens mij is hij nooit aangekomen of ben ik hem kwijt geraakt.

-XXX- Donna


Geen opmerkingen :

Een reactie posten