zondag 6 september 2015

lay-out veranderd

Hi all,

de afgelopen week heb ik de naam van deze site veranderd, en toen dacht ik: Dan is het ook tijd voor een nieuwe lay-out! Jullie hebben denk ik ook wel gemerkt dat ik van af nu af en toe ook foto's van mezelf erop zal zetten, en ik hoop dat jullie dat leuk vinden! Ik heb het lettertype hetzelfde gehouden, maar de kleuren zijn heel erg veranderd. Ik ben van roze naar mintgroen gegaan, omdat ik deze kleur net iets mooier vond. Een paar dagen geleden had ik de achtergrond veranderd naar best fel groen, wat ik uiteindelijk niet zo mooi vond, dus ik heb het een stukje lichter gemaakt. Nu ziet het er iets rustiger uit en trekken de artikelen de aandacht(Wat ik best belangrijk vind.) Ik hoop dat jullie de nieuwe lay-out mooi vinden!

PS: Ik wilde even zeggen dat ik vanaf nu ga proberen in elk artikel een foto te plaatsen, vandaar de foto hierboven. (Dit was mijn uitzicht vanuit de hotelkamer toen ik op vakantie was.) Ik ga ook proberen om de foto's die ik erop zet allemaal zelf te maken. Ik weet niet zeker of dit gaat lukken, maar proberen kan zeker geen kwaad!

-XXX- Donna 


Geen opmerkingen :

Een reactie posten