zaterdag 5 september 2015

10 Mooie Instagram accounts

Hi all,

naast het lifestylefeelings account heb ik ook een prive account. Ik volg daar mensen op die hele leuke foto's plaatsen. Ik ken ze niet allemaal persoonlijk, maar toch lijkt het me leuk om jullie te laten weten wat de 10 mooiste accounts zijn die ik volg!
Laten we maar gelijk beginnen! Ik heb ze op volgorde gezet van de gene met de meeste volgers naar de minste. Dit betekent niet dat ik het account met de meeste volgers leuker vind als dat met de minste volgers!


Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben heel erg fan van Pretty Little Liars! Hanna(Ashley) & Emily(shay) vind ik de mooiste in 'real life'. Ze heeft ook hele mooie foto's, dus al kijk je geen PLL, het is nog altijd een leuk account.


En hier is dan Shay. En ze heeft echt super mooi haar! Haar huid is ook erg mooi, en net als bij Ashley heeft ze ook mooie en leuke foto's.


Ik ben echt een enorme fan van haar Youtube video's, en toen ik een hele tijd geleden in een vlog van Mascha hoorde dat ze een mooi Insta account heeft, dacht ik: Even kijken hoor... Ik vond het echt superleuk! Ik like ook bijna al haar foto's.


Dit is ook een youtuber waar ik regelmatig naar kijk. En haar foto's zijn altijd van hele mooie kwaliteit, volgen dus!


Dit is echt mijn allerfavorietste(is dat een woord?) account. Niet alleen om de supergave foto's, ook omdat ik haar persoonlijk ken! Ze is geen vriendin van mij zelf, maar wel van mijn zus. Ze is nu een half jaar in CuraƧao voor haar stage, dus dat worden nog mooiere foto's!  


Toen ik voor dit artikel op Insta mooie accounts aan het zoeken was kwam ik deze tegen... Geen woorden voor.


Een paar dagen geleden gaf een vriendin mij een tip om dit account te volgen. Door al die foto's kom ik gewoon weer even terug in de zomer-mood, wat aardig bijzonder is met dit typische Nederlandse weer.


travel foto's waar alle vrouwen verliefd op worden!


Een paar maanden geleden vroeg dit account of ze mij mochten volgen. Ik keer naar hun foto's en hun doel was bereikt! Ik volgde ze meteen;).


Pas was ik nieuw leesvoer aan het zoeken op het internet, en toen kwam ik het blog van 'Fleur Sophia' tegen, niet alleen haar blog is een aanrader, ook haar Instagram account is erg leuk om te bekijken!

Dit waren de 10 mooiste Instagram accounts die ik volg. Misschien komt er nog een keer een vervolg als ik nieuwe accounts vind. Hebben jullie nog aanraders? laat het zeker achter in de reacties!

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten