donderdag 3 september 2015

nieuwe naam

Hi all,

ik ben ongeveer 3 kwartier geleden begonnen met het bedenken van een nieuwe naam voor deze site. Ik heb er een gevonden, maar ik ga eerst even uitleggen waarom ik een nieuwe naam neem.
Volgensmij had ik eerder al gezegd dat ik een nieuwe naam wilde. Ik wil dit, omdat ik nu 4beautymoments heet maar eigenlijk meer artikelen schrijf die onder lifestyle vallen. Het leek me daarom handiger om een nieuwe naam aan te nemen met 'lifestyle' of 'donna' erin. Uiteindelijk is het iets met lifestyle geworden!
De nieuwe naam van deze site word..... Lifestylefeelings.

Ik hoop dat jullie de naam leuk vinden, ik namelijk wel! Ik ga zometeen op 'publiceren' drukken zodat jullie dit bericht kunnen lezen en dan ga ik alles instellen!

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten