woensdag 30 september 2015

Tina dag 2015 - Shoplog!

Hi all,

als eerste wil ik even zeggen: IK STA MET RUTGER VAN FURTJUH OP DE FOTO!!!<3<3<3
Ik ben daar heel erg blij om, omdat hij samen met Mascha en Teske mijn meest favoriete youtuber is! Maar om even te zeggen waar dit artikel over gaat: Ik ben dus op de Tina Dag geweest en natuurlijk heb ik daar wat dingen gekocht. Vergeleken met andere jaren heb ik veel minder gekocht maar dat maakt niets uit, want  om eerlijk te zijn, kan je er alleen maar onzin kopen.
Voordat ik begin met laten zien wat ik allemaal heb gekocht wil ik eerst even zeggen dat het weer super leuk en gezellig was! Ondanks dat de kraampjes minder leuk waren dan vorig jaar en het jaar daarvoor was het wel het gezelligste jaar vind ik. Ook ben ik in de Dragon Fly (achtbaan) geweest, en volgens mij weten jullie dit nog niet, maar ik ben echt doodsbang voor achtbanen. Het was geen foute keuze, want in de middag ben ik er nog een keer in geweest. En dat kan niets anders zeggen dan dat het een leuke achtbaan is!


Laten we beginnen met de goodiebag van dit jaar. Ik heb er 3 kwartier voor in de rij gestaan en om eerlijk te zijn vind ik het de wachttijd echt niet waard. Je hebt alleen dit tasje met een Tina erin. Vorig jaar zat er denk ik 5 keer zo veel aan spullen in:(. Maarja, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken hè...
Dan gaan we door naar de tweede en ook gelijk weer laatste goodiebag, die van Maren Stoffels. Deze is er elk jaar weer en gelukkig hebben ze deze niet ook afgeschaft. Er zit een kaart in en 2 dunne boekjes. De boekjes zijn volgens mij meer voor jongere meiden bedoelt, maar dan moet ik daar maar niet gaan lopen als 13-jarige;).


 Dan komen we aan bij Vogue, dit kraampje was er gelukkig ook nog. De aankopen kreeg je mee in dit tasje wat best handig is, je kunt het bijvoorbeeld gebruiken als je gaat zwemmen.

Het is de meest vreselijkste verpakking die je je kunt bedenken, maar het ruikt zooo lekker! I'm seriously in love with this smell...
Er staat nog een verhaaltje op de achterkant, dus die zal ik ook wel even typen aangezien ik het was vergeten te fotograferen:
Teen spirit
parfum douche

Ondeugend zoet en een tikkeltje speels,
dat is de geur van deze Limited edition VOGUE Girl Teen Spirit.
Beleef de heerlijke zoete geur van candy en exotisch fruit en voel je de hele dag blij!

Douchen wordt een feestje met VOGUE Girl Teen Spirit!

Dit product is zacht voor je huid en zorgt voor een langdurig fris gevoel!


Deze fles heeft dan wel weer een hele leuke verpakking maar ruikt weer iets minder lekker. Ik heb hem stiekem ook voor de verpakking gekocht, gelukkig was het veel goedkoper als het normaal is! Het ruikt trouwens niet vies hoor, maar de andere ruikt wel beter als deze.
Op de achterkant van deze fles staat precies hetzelfde als op de andere fles (En ja, het zijn verschillende geuren.) dus die ga ik niet meer uittypen.

Ook heb ik bij VOGUE deze parfum gekocht en hij ruikt echt heerlijk. Hij heet puppy power dus als je hem een keer tegen komt, probeer hem! Ik ben niet goed in het omschrijven van geuren maar ik weet wel dat dit een 'lichte' geur is;).

Omdat ik bij VOGUE meer als €5,- had uitgegeven kreeg ik deze body gel er gratis bij. Ik ben benieuwd of het lekker ruikt, de verpakking zegt dat het naar vanille en tropische bloemen ruikt dus ik denk dat het niet vervelend kan zijn.

Het laatste wat ik gekocht heb is deze super schattige en super zachte knuffel. Ik heb 'haar' meteen een naam gegeven. De naam is, aan herinnering dat ik met Rutger op de foto ben geweest, Rutger! Onthoud: Het is een ZIJ met een mannennaam, en daar is niets mis mee, vind ik;).

Dit was alweer alles wat ik gekocht heb op de Tina Dag 2015, en waarschijnlijk was dit ook mijn laatste jaar. Volgend jaar wil ik graag naar de Beautygloss Party! Sorry trouwens dat ik er geen prijzen bij heb gezet, maar op de Tina Dag krijg je geen bonnetjes waardoor je ook niet terug kan kijken hoe duur iets was.

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten