vrijdag 2 oktober 2015

welke spelletjes er op mijn mobiel staan

Hi all,

sommige mensen vinden spelletjes spelen op hun mobiel niet zo leuk, maar ik wel! Ik ben niet verslaafd hoor;), maar in de pauze vind ik het altijd wel leuk om even een spelletje te spelen. Omdat ik dus een aantal leuke spelletjes op mijn mobiel heb staan leek het mij wel leuk om deze aan jullie te laten zien, dus doe ik dat ook!

Het eerste spel is Temple Run 2. Ik denk dat de meeste mensen dit spel wel kennen, toch? Het was vroeger altijd een super populair spel maar veel mensen spelen het nu niet meer, ik wel, want ik vind het nog steeds leuk! Voor de mensen die onder een steen hebben geleefd, met dit spel moet je wegrennen voor een monster alleen onderweg zijn er allemaal obstakels bijvoorbeeld rivieren, boomstammen, gaten in de grond etc.

Het spel Minion Rush is eigenlijk een beetje hetzelfde als Temple Run, alleen ren je nu met een minion en heb je andere soorten obstakels.

RCT (Roller coaster Tycoon) is een spel waar je een pretpark kunt bouwen en dat is nog best leuk! Ik speel het niet heel vaak meer, omdat ik het nu ook heb voor mijn laptop, wat nog leuker is.

Ook het spel Mmm Fingers is erg leuk! Je moet je vinger op je scherm houden en je vinger door allemaal obstakels heen krijgen zonder iets aan te raken, en dat is nog best moeilijk...

Het spel TwoDots is ook erg leuk om te spelen. Ik kan niet heel goed uitleggen hoe het werkt maar ik denk dat als je het in de app store/play store opzoekt en de plaatjes ziet je wel weet hoe het gaat.

1010! is een spel waar je blokjes op een plek moet neerzetten. Ik weet ook niet precies hoe ik dit heel goed kan uitleggen, maar probeer het een keer uit zou ik zeggen!

Als laatste heb ik het spel Spinny Circle. Hierbij gaat het balletje de lucht in en veranderd van kleur, je moet dan heel snel tikken zodat het (bijvoorbeeld) groene balletje op het groene tegeltje komt.

Dit waren alweer de spelletjes die ik op mijn mobiel heb staan en ik zou zeggen, probeer ze vooral een keer uit!

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten