zondag 4 oktober 2015

De serie die ik nu kijk

Hi all,

ik ben een trouwe serie liefhebber dus lijkt het mij leuk om jullie af en toe te vertellen welke serie ik momenteel kijk.
Een paar weken geleden was ik in het tweede seizoen van Lost. Ik had het al een paar dagen niet meer gekeken omdat ik het druk had met school en andere dingen. Toen ik op de site van Netflix kwam kon ik de serie nergens meer vinden. Hij is dus verwijdert van Netflix:(.
Ik wacht trouwens ook op de nieuwe afleveringen van Pretty Little Liars, maar die komen pas weer in Januari.

Toen Lost verwijdert was van Netflix heb ik de eerste twee afleveringen van de serie The vampire diaries gekeken, maar dit vind ik niet heel leuk. Toen zag ik een serie die ik een paar jaar geleden altijd op tv keek: H2O. Ik weet dat het een kinderserie is maar het is gewoon zo leuk, en de gedachte alleen al dat er zeemeerminnen bestaan maakt me al blij;). Bovendien zijn er best mooie onderwater beelden en ik word er gewoon lekker vrolijk van! Ik ben al in het tweede seizoen en er zijn er maar drie. Ik weet nog niet welke serie ik hierna ga kijken, want er zijn zo veel leuke! 
Ik ben met Gossip Girl in het begin van seizoen 2, maar dat heb ik al een paar maanden niet meer gekeken. Misschien dat ik die ook maar ga af kijken;).

Dit was het artikel alweer. Sorry dat ik zo weinig plaats, maar ik heb al twee tekorten op school dus ik leer nu nog harder om die weer op te halen. Ik vind het heel jammer dat mijn blog hierdoor moet lijden, maar school gaat toch echt voor. Ik hoop echt dat jullie er begrip voor hebben en ik hoop in de herfstvakantie wat meer tijd te hebben, maar dan ga ik natuurlijk ook nog naar een andere kamer 'verhuizen'.

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten