zondag 11 oktober 2015

My day in pictures

Hi all,

gisteren heb ik foto's gemaakt van de dingen die ik heb gedaan zodat jullie kunnen zien hoe mijn leven er zo'n beetje uitziet. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Om iets voor half 9 werd ik wakker en toen heb ik een paar spelletjes gespeeld. Ik was vergeten om een foto van mijn ontbijt te maken dus ik zal even vertellen wat ik heb gegeten: een croissant en een wit broodje met witte chocolade pasta<3.
Toen ik klaar was ben ik naar boven gegaan voor het reinigen van mijn gezicht. Eerst poets ik mijn tanden, daarna reinig ik mijn gezicht met de sebuwash van Environ. Als laatste gebruik ik een lotion van Vichy.
Na het reinigen van mijn gezicht deed ik mijn make-up op. Ik doe mijn make-up eigenlijk altijd hetzelfde, dus net als normaal doe ik concealer onder mijn ogen en op mijn onzuiverheden. Daarna doe ik er een compact powder overheen zodat het heel de dag blijft zitten. Dan gebruik ik een wimperkruller en daarna mascara. Als laatste borstel ik mijn wenkbrauwen een beetje in vorm omdat die altijd door de war zitten als ik wakker word. De ketting is van de Primark en mijn haar heb ik in een paardenstaart gedaan.
Dit is mijn outfit of the day. De trui is van de H&M en de broek is van de Bershka. Ze staan er niet op maar voor schoenen had ik de Adidas Stan Smith schoenen aangetrokken.
Ik had mijn moeder belooft om mijn hond uit te laten en zelf had ik er ook wel zin in. Omdat ik haar al zo lang niet had uitgelaten heb ik een extra groot rondje gelopen.
Nadat ik mijn hond had uitgelaten moest ik er toch echt aan geloven: huiswerk... Gelukkig had ik niet veel huiswerk en heb ik maar 3 toetsen/so's deze week dus was ik in anderhalf uur klaar.
Nadat ik was verlost van mijn huiswerk ben ik kruidnoten gaan bakken. Ik ben vergeten een foto te maken van het eindresultaat maar dat maakt niets uit want ze zijn niet zo goed gelukt. De volgende keer maak ik ze weer uit pak, want dan gaat het wel goed;).
Na de kruidnoten was ik nog niet uitgebakken, dus heb ik American cookies gemaakt. Deze zijn super goed gelukt al zeg ik het zelf!
Normaal eet ik altijd heel veel deeg als ik iets bak maar ik heb me deze keer goed ingehouden. Omdat ik nog niet zo veel had gegeten heb ik dus ook een broodje met vlokken en een rijstwafel met kaassmaak gegeten als lunch. Ik lunchte best laat(15.00 ofzo) dus ik had niet veel tijd meer tot mijn zus mij zou komen halen om daar weer te eten.
Bij mijn zus heb ik deze heerlijke taco gegeten. Na het eten hebben we Shrek 2 gekeken, want die hadden we al heel lang niet meer gezien. Rond 21.00 heeft ze samen met haar vriend mijn en mijn andere zus thuis afgezet.

Dit is trouwens de kat van mijn zus en haar vriend. Hij is echt heel lief en zacht. Hij heeft er ook geen bezwaar tegen als je hem oppakt en op je schoot zet, dan gaat hij gewoon slapen! Hij heet trouwens Aapie;).
Toen ik thuis kwam heb ik beneden nog even tv gekeken, maar daarna ging ik naar boven om om te kleden en mijn gezicht te reinigen. Toen ik daar mee klaar was heb ik nog even 2 afleveringen van H2O gekeken. Ik ben trouwens klaar met seizoen 2, ik ga zo meteen of vanavond aan seizoen 3 beginnen denk ik.

Dit was mijn zaterdag, ik hoop dat jullie het leuk vinden om op deze manier een kijkje in mijn leven te krijgen!

-XXX- Donna 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten