woensdag 14 oktober 2015

H&M Wishlist


Hi all,

als ik zeg dat ik heel vaak naar de site van een winkel ga om daar alles wat ik mooi vind in het mandje te doen ben ik volgens mij niet de enigste. Als ik dit op mijn mobiel doe maak ik overal screenshots van en op het einde verwijder ik de screenshots van de dingen die ik toch niet heel leuk vind en de rest laat ik met een hele lieve blik in mijn ogen aan mijn moeder zien. Niet alles, maar soms toch nog wel een paar dingen krijg ik dan. Gisteren had ik dit weer en ik ben heel streng geweest voor mezelf wat ik echt mooi vind. Alles wat ik over heb, laat ik deze keer niet alleen aan mijn moeder zien, maar ook aan jullie!

Als eerste vind ik deze trui in het bordeauxrood echt super leuk! Het is een echte herfstkleur en dat randje in het midden maakt hem nog extra leuk.
Ook dit is weer een erg simpele maar leuke trui. De split in de mouwen maken de trui ook net weer wat leuker.
Deze trui vind ik erg mooi omdat hij zo'n lage hals heeft. Ik heb nog geen trui met een lage hals maar ik zal er zeker een willen!
Het is misschien aan de zomerse kant, maar dat betekent niet dat het minder leuk wordt;).
Dit vest vind ik echt super leuk omdat hij een simpele outfit gewoon net iets minder simpel maakt. Ik heb ook helemaal niet veel jasjes dus misschien krijg ik deze nog wel van mijn moeder.
Deze schoenen zijn eigenlijk ook een beetje zomers, en ik wil ze ook al heel de zomer hebben. En ik weet ook helemaal niet waarom ik ze niet heb gekocht. Wat ik wel weet is dat ik ze sowieso niet van mijn moeder krijg:(.
Dit jurkje lijkt mij heel leuk voor een feestje. Toevallig heb ik binnenkort een schoolfeest dus misschien...
Ik zei net ook al dat ik te weinig jasjes/vesten heb dus ja, daarom nu nog een jasje:).
Deze trui heb ik ook in een andere kleur, en geloof me, die zit heel lekker en heb ik ook best vaak aan! Dit vind ik ook een hele mooie kleur dus wil ik hem heel graag hebben. Ik ga hem sowieso vaak dragen!
DIT JASJE ZAG IK PAS OOK AL OP DE APP EN IK WIL HEM ZO GRAAG, HIJ IS ZOOOO MOOI!<3<3 (En hij is afgeprijsd;)
Ook heb ik een paar dingen voor in mijn nieuwe kamer gezien. Deze kaarshouders vind ik echt super schattig en desnoods koop ik ze van mijn eigen geld.
Op mijn nieuwe bed wil ik echt heel veel kussens neer gaan leggen zodat je jezelf lekker tussen de kussens en dekens kunt verstoppen als je een Netflix dagje hebt;).
Zoals ik hierboven zei wil ik van mijn bed een cozy hoekje maken en daar past dit kleed heel goed bij. Ik denk alleen dat ik hem niet krijg als ik naar de prijs kijk:(.

Zo dit was alweer mijn H&M wishlist. Als jullie dit leuk vinden kan ik het ook met andere winkels gaan doen!

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten