vrijdag 16 oktober 2015

Wat ik meeneem met een weekendje weg

Hi all,

morgenochtend moet ik nog één keer de wekker zetten om vroeg mijn bed uit te gaan. Ik ga namelijk een weekendje naar Terschelling. Ik weet trouwens niet of ik in het hotel wifi heb, en als ik het heb weet ik niet zeker of ik de tijd heb om te bloggen. Ik ben er maar 1 nachtje dus ik wil niet alleen maar met bloggen bezig zijn, ik wil er ook even van genieten. Ik ben heel benieuwd naar Terschelling, want ik ben nog nooit op een schiereiland geweest. Ik heb jullie nog nooit laten zien wat ik meeneem als ik er een weekendje tussen uit ga dus leek het me nu wel leuk om dat te gaan doen!
Omdat ik maar één nachtje ga, neem ik ook niet heel veel mee. En sorry alvast voor het rampzalig slechte licht van de foto's. Herfst is een mooi seizoen, maar het is iets minder mooi voor de foto's. Vooral vandaag was er heel slecht licht. Ik heb geprobeerd het beste er van te maken, dus ik hoop dat jullie het me kunnen vergeven;).
Dit zijn de kleren die ik meeneem: Een trui, een shirt, 2 zwarte broeken en een grijze joggingsbroek. Morgen ochtend trek ik een zwarte broek met de trui aan en dit wil ik zondag ook weer aandoen. Als we 's avonds ergens gaan eten kan ik het shirt aandoen want dat ziet er iets netter uit en een reserve broek is altijd handig. Aan het einde van de dag is het ook altijd fijn om even een joggingsbroek aan te trekken(In de hotelkamer dan hè, je zal mij niet zo snel in een joggingsbroek over straat zien huppelen;)). Mijn pyjama neem ik ook mee alleen slaap ik daar vannacht natuurlijk nog in en ik neem ik ondergoed mee, maar dat hoeven jullie niet te zien;).
 Dit zijn de haarproducten die ik meeneem(Van links naar rechts, alles van Andrélon): glans&care conditioner, glans shampoo, verrassend volume droogshampoo, get the volume föhnspray.
Toevallig moet ik morgen mijn haar weer wassen dus neem ik shampoo en conditioner mee. Droogshampoo voor volume als er geen föhn is, en als die er wel is heb ik de föhnspray. Ik ben het vergeten op de foto te zetten maar mijn tangle teezer en gewone borstel gaan ook mee.
Dit is de lichaamsverzorging die ik meeneem(Van links naar rechts): Victoria's secret body splash, Vogue douchegel, Zwitsal bodylotion en Dove deo. Vooraan licht ook een scheermesje omdat ik me in het weekend altijd scheer.
Dit is de gezichtsverzorging die ik meeneem(Ook weer van links naar rechts): Environ sebutone, Vichy normaderm lotion, Environ Body oil(En ja, dit is echt voor je gezicht), Garnier micellair reinigingswater en als laatste Environ sebuwash.
 In het make-up tasje zit mijn everyday make-up en daarvoor staan de tools die ik meeneem(van links naar rechts, alle tools zijn van de Hema): Een kwast die ik voor mijn poeder gebruik, een wenkbrauw borsteltje, een wimperkruller en nog een kwast.

Dit zijn de overige badkamerspulletjes die ik meeneem: Puppy power parfum van Vogue, EOS lipbalsem(Ja echt waar! Een vriendin kwam dit tegen en heeft het voor mij meegenomen, zo lief!), Vaseline queen bee voor je lippen en een tandenborstel met tandpasta.

Dit zijn spulletjes die gewoon wel handig zijn om mee te nemen: een zonnebril, een stift, een pen, een schrift, mijn e-reader, oortjes en de Fashionista. Ze liggen er niet bij maar ik neem natuurlijk ook de oplader van mijn laptop en telefoon mee. 
Natuurlijk, natuurlijk, mijn laptop moet ook mee! Mijn mobiel gaat ook mee maar die staat er niet op omdat ik daar de foto's mee maak;).

Dit is alles wat ik meeneem op mijn weekendje weg en ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Nu ga ik het allemaal maar snel in mijn tas proppen:).

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten