woensdag 21 oktober 2015

foto's Terschelling

Hi all,

ik ben dit weekend op Terschelling geweest en daar heb ik natuurlijk foto's gemaakt. Het zijn er niet heel veel (Ik heb alleen zondag foto's gemaakt) maar ik wil ze toch aan jullie laten zien!
Dit was het eten wat ik zaterdag avond heb gegeten in het hotel. Super chic, maar toch erg lekker!


Hierboven zie je allemaal foto's van toen het water laag stond(eb of vloed??) en daar lagen allemaal kwallen enzo. Al die blauwe dingen zijn dus kwallen en dat andere fotootje is een dode krab.


We zijn ook met zo'n boot meegegaan waarmee je zeehonden kan zien en er waren er echt super veel! Er was er ook telkens een die een beetje nieuwsgierig was en rond de boot bleef zwemmen. Daardoor heeft mijn moeder een hele goede foto kunnen maken(hierboven)!
Toen we terug kwamen hadden we nog een beetje tijd over dus reden we met de bus naar Oosterend. Hier hebben we een café/restaurant opgezocht en een stuk taart gegeten. Ik had hem niet eens helemaal op maar toch had ik buikpijn omdat het zo veel was.

Daarna hebben we ook nog een korte wandeling door de duinen gemaakt omdat we nog 20 minuten hadden voor de bus kwam.

Toen we zaterdag trouwens aankwamen moesten we eerst 10 minuten naar ons hotel wandelen en daarna hebben we eventjes uitgerust op de kamer. De rest van de middag hebben we gefietst, ongeveer 15 km. En dat vind ik heel goed van mijzelf;)!

Dit waren dus de foto's + een soort verslag van mijn weekendje op Terschelling. Mijn ouders en ik willen eigenlijk nog een keer terug omdat een weekend veel te kort was om heel Terschelling te zien, en het is ook zeker een aanrader om een keer naar toe te gaan.

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten