donderdag 22 oktober 2015

Hotelkamer tour, Terschelling

Hi all,

zoals jullie waarschijnlijk wel weten was ik afgelopen weekend op Terschelling. Omdat ik alleen op de kamer mocht (en er dus geen troep of privacy dingen van anderen rondslingerden) heb ik voor jullie een hotel tour. Omdat ik het niet mag en er sowieso niet zo goed in ben heb ik het niet in de vorm van een filmpje gedaan maar gewoon foto's gemaakt. Op hotel kamers heb je nooit echt fantastisch licht dus de foto's zijn niet echt heel mooi, maar ik wil het toch laten zien.
Ik verbleef (zoals je hierboven kunt zien) In een hotel van WestCord Hotels, het heette hotel Schylge.
Als je binnenkomt heb je een soort van gangetje. Aan de rechterkant heb je een  kapstok en daarnaast een grote spiegel.
Aan de linkerkant van de gang heb je de deur naar de badkamer.
Dit is de linkerkant van de badkamer. Er was een bad en natuurlijk ook een wc. De grond en muur waren van hele mooie marmer tegels.
Dit is de rechterkant van de badkamer. Een mooie maar simpele wasbak. Hierachter is ook nog een douche maar die zie je zo meteen.
Links van de wasbak had ik mijn spulletjes een beetje uitgestald. Een grote toilettas met verzorgingsproducten en in de kleine toilettas zat mijn make-up. Mijn make-up tools zitten in een plastic tasje omdat ik dat wel een beetje hygiënischer vind dan los.
Aan de rechterkant van de wasbak lagen niet heel veel bijzondere dingen maar ik laat het toch even zien. Mijn borstels, een douchegel van Vogue, mini's van het hotel en een handdoek om bijvoorbeeld mijn handen af te drogen als ik die heb gewassen.
Zoals ik al zei zat er achter de wasbak een douche. Simpel, maar goed te gebruiken. Ben ik trouwens de enige die altijd met de temperatuur van een douche in een hotel vecht omdat het óf te heet is óf te koud.
Als je het gangetje uit komt lopen zie je dit bureau. Een beetje rommelig, maar dat is hoe ik ben;).
Als je de gang uit komt lopen heb je links deze kasten. Ik vind ze echt supermooi en modern! Alleen omdat ik er maar één nacht sliep had het geen nut om mijn kleding erin op te bergen.
Zoals je misschien hierboven al zag staat naast de kledingkast het bed. Hij is niet meer netjes opgemaakt omdat ik deze foto's 's ochtends maakte.
Ik weet dat dit niet boeiend is maar op het nachtkastje naast het bed lag dit kaartje en mini pepermuntjes. En die pepermuntjes zijn echt megaaaa lekker!
Naast het bed had je ook nog dit kleine zit-hoekje, die ik eigenlijk alleen maar heb gebruikt om mijn spullen ergens kwijt te kunnen. Er lag eerst ook nog kleding enzo, maar die had ik al aangetrokken op deze foto;).
En dan als laatste het balkon. Er stonden 2 stoeltjes maar die vond ik niet boeiend genoeg om op te foto te zetten. Dit was het uitzicht als je naar links keek...
...En dit was het uitzicht als je naar rechts keek. Niet boeiend dus:(.

Dit was alweer mijn hotelkamer tour, en ik hoop dat jullie het leuk vinden!

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten