vrijdag 23 oktober 2015

HEMA lipbalm productfoto's

Hi all,

het is al een tijdje geleden dat ik product foto's heb gemaakt en ik had er weer eens zin in. Deze keer heb ik foto's gemaakt van 2 kleuren van HEMA lipbalm.
Zoals je hierboven kunt zien heb ik gekozen voor een lichtroze en felroze gekozen.
Lichtroze: easy shine lipbalm, kleur 05
felroze: Soft matt lipbalm, kleur 04
Dit zijn mijn lippen zonder iets erop. 
Swatches van de kleuren.

Deze kleur had ik al een tijdje, vandaar dat de punt niet zo mooi meer is als bij de ander.


Ik heb deze foto zo ingezoomd omdat je hem anders niet zo goed ziet zitten op je lippen.

Deze foto heb ik wel van veraf  genomen, want deze kleur is wel goed te zien;)
Je kunt dit natuurlijk bij de HEMA kopen voor €3,00

Dit waren de productfoto's van deze keer. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden!

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten