zondag 25 oktober 2015

Zonnebrillen stash

Hi all,

volgens mij wisten jullie nog niet dat ik een zonnebrillen obsessie heb. Nu dus wel;). Om een lang verhaal kort te maken; Als ik langs een winkel loop met zonnebrillen kijk ik de andere kant op omdat ik anders met 5 nieuwe zonnebrillen thuiskom:(. Volgens mij heb ik dan ook meer zonnebrillen als een normaal meisje van 13...
Vandaag ga ik jullie dus mijn zonnebrillen laten zien, en ik hoop dat jullie dat leuk vinden!
Deze zonnebril heb ik al het langste van heel mijn stash, maar ik moet zeggen dat ik deze niet heel vaak meer draag. Ik weet ook echt niet meer waar ik hem heb gekocht.
Deze zonnebril heb ik 2 jaar geleden in Turkije gekocht. Het is een neppe Rayban. Jammer dat het tekentje op de glazen er al helemaal af vervaagd is en de zwarte figuurtjes zijn ook een beetje aan het vervagen. Ik heb hem heel lang erg veel gedragen maar nu net als bij de vorige draag ik hem niet heel veel meer.
Deze zonnebril heb ik al best lang. Ik heb deze ook een hele tijd heel veel gedragen. Alleen toen ging hij een keer kapot en heb ik hem heel lang niet meer gedragen. Mijn moeder heeft het denk een half jaar geleden weer gemaakt en nu draag ik hem wel wat minder als vroeger, maar wel vaker als de zonnebrillen hierboven.
Ik zei dat ik nooit zonnebrillen koop die veel op elkaar lijken. Dit is een uitzondering;), want ik heb deze gekocht toen die groen kapot was. Ze zijn precies hetzelfde alleen in een andere kleur.
Deze zonnebril heb ik een paar maanden geleden bij de Primark gekocht. Het is niet de meest bijzondere zonnebril die ik heb, maar ik gebruik hem dan ook vooral voor dingen waar mijn zonnebril zou kunnen kwijtraken of kapot kan gaan.
Deze heb ik tegelijk met de vorige zonnebril gekocht, dus ook bij de Primark. Ik weet voor de rest eigenlijk niet wat ik erover moet zeggen;) (Niet dat ik hem lelijk vind hoor!)
Dit is de zonnebril die ik momenteel het meeste draag. Ik heb hem in Turkije gekocht(dit jaar). En voor Turkse kwaliteiten is deze zonnebril echt heel goed! Ik ben er dan ook super blij mee:).
Ik heb ook nog een andere zonnebril maar die is van mijn zus en mij samen. Mijn zus heeft hem nu bij haar dus heeft deze foto een andere achtergrond. De foto is  niet zo mooi als deze foto's vind ik zelf, maar dan weten jullie tenminste hoe de zonnebril eruit ziet.

Dit waren mijn zonnebrillen. Ik vind het jammer dat ik niet van alle zonnebrillen meer weet waar ik ze heb gekocht maar als ik het weet heb ik het erbij gezet!

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten