zaterdag 31 oktober 2015

Smoothie time!

Hi all,

ik had nog niet echt inspiratie voor een nieuw artikel, maar toen ik vanmiddag een smoothie aan het maken was kwam het idee in mij op om het recept van deze smoothie online te zetten. Hij is niet alleen erg simpel en snel om te maken, maar ook erg lekker!
Wat heb je nodig:
~ 1 sinaasappel
~ 1,5 à 2 handjes mango (Ik heb bevroren mango stukjes van de AH)
~ 1 banaan

De smoothie is voor 1 persoon.

Pers de sinaasappel, snij de banaan in stukjes en gooi dit samen met de mango in de blender, of zoals bij mij in een soort kom zodat ik het me de staafmixer kan mixen.
Nu moet je natuurlijk even goed mixen;).
Schenk het in een glas en drinken maar! Als je de smoothie hebt gemaakt laat het dan zeker even weten.

Dit was het dan weer voor vandaag en probeer de smoothie zeker een keer uit. Hij is echt lekker<3

-XXX- Donna

1 opmerking :

  1. Blue Titanium Cerakote (Siberian Cerakote) - TITAN ODDS
    Blue titanium cerakote (Siberian Cerakote) titanium price per pound is a copper-paved blend of titanium carabiners copper oxide with the key to mens titanium earrings the distinctive blue-tinted resin titanium mens ring used titanium razor in

    BeantwoordenVerwijderen