zondag 15 november 2015

Surprise!

Hi all,

Zoals jullie gemerkt hebben ben ik de laatste tijd minder actief geweest op mijn blog. Dat komt natuurlijk ook weer omdat ik het erg druk met school heb, maar ook omdat ik bezig ben met een nieuw blog maken. Ik doe het met Wordpress en ik wist dus nog niet hoe dit werkte, nu ik het heb uitgezocht ben ik druk bezig maar het is nog niet af. Ik wil het op mijn nieuwe blog overzichtelijker maken, en bij blogspot lukt mij dit niet goed. Ook wil ik mooiere foto's van betere kwaliteit gaan maken. Ik vind het wel even handig om dit te zeggen, want straks denken jullie dat ik ineens ben gestopt met bloggen. Voorlopig komen hier dus geen artikelen meer op. Ik weet nog niet precies hoe lang het nog duurt voordat het klaar is, maar als mijn blog online staat laat ik het natuurlijk gelijk weten zodat jullie daar voortaan kunnen verder lezen! De naam van mijn Instagram account gaat ook veranderen, dus mocht je mij  willen volgen, dan moet je even wachten op mijn nieuwe blog, want daar zal de nieuwe naam staan.

Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben dat er tijdelijk niets online komt, maar daarna kunnen jullie genieten van een nog betere blog!

-XXX- Donna


Geen opmerkingen :

Een reactie posten