woensdag 18 november 2015

Nieuwe start

Hi all,

Zoals jullie in mijn vorige blogpost konden lezen stop ik met bloggen op lifestylefeelings. De site blijft in de lucht, maar er komen hierna geen nieuwe artikelen meer online. Ik had de laatste weken gewoon minder zin om te bloggen, waarschijnlijk omdat ik mij niet thuis voel. Ik ben niet tevreden over deze blog, omdat hij niet overzichtelijk is en het ziet er allemaal een beetje kinderlijk uit. Ik probeerde het op te lossen maar ik kreeg niet wat ik in mijn hoofd had. Toen ik pas ziek was, kreeg ik het idee om bij Wordpress een account aan te maken en daar een beetje te rommelen. Ik sprak met mezelf af dat als het makkelijk in gebruik was en de lay-out werd zoals ik het al die tijden in mijn hoofd had, dan ging ik daar verder. Je raad het, het was makkelijk in gebruik en de lay-out is zoals ik wil. Ik had dat dus al een paar dagen geleden besloten en daar toen al wat over gepost. Ik zei dat ik jullie zou vertellen wanneer ik daar zou verder bloggen. Daar begin ik dus nu mee. Op deze blog zal nooit meer een blogpost komen dus als je dit leest en je vind mijn blog leuk neem dan zeker even een kijkje straks. Voor jullie zijn er op mijn nieuwe blog voorlopig geen nieuwe artikelen, omdat ik een paar artikelen van deze blog naar mijn nieuwe blog overplaats. Maar dat zijn er maar 3 of 4. Ik heb ook een nieuwe Instagram naam: Bloggindonna. Ik gebruik ook Twitter sinds kort: @BlogginDonna
Je kunt mijn nieuwe blog vinden op: bloggindonna.wordpress.com
Sorry voor het lange bericht maar ik moest alles natuurlijk even goed uitleggen.

I hope I'll see you on my new blog!

-XXX- Donna

Geen opmerkingen :

Een reactie posten